Finance
De la prevenție la protecție - creșterea gradului de conștientizare privind presiunea nevoilor de asigurare
Un parteneriat de un an cu scopul susținerii poziției SIGNAL IDUNA ca lider de piață în segmentul asigurărilor de sănătate.
preluări media
+17.000
vizualizari
Brand de angajator
Prezentare generală
Un parteneriat de un an cu scopul susținerii conducerii SIGNAL IDUNA pe segmentul asigurărilor de sănătate, continuând ulterior cu poziționarea companiei ca asigurator generalist, creșterea gradului de conștientizare cu privire la beneficiile asigurărilor în rândul companiilor și persoanelor fizice din România.
Piața serviciilor de sănătate a devenit foarte competitivă în ultimii ani. De la abonamente medicale la asigurări de sănătate, toți jucătorii din industrie investesc considerabil în imaginea brandului lor. În plus, România este una dintre piețele puternic reglementate pe segmentul asigurărilor, iar comunicarea trebuie să respecte legislația în vigoare. Cu toate acestea, România se află în topul țărilor în care educația privind prevenția medicală lipsește, iar, în majoritatea cazurilor, vizitele medicale au loc doar atunci când starea de sănătate se agravează. Din păcate, nivelul educației financiare este încă scăzut în țara noastră. În acest context, comunicarea ar trebui să fie esențială în strategia unui asigurător de a crește gradul de conștientizare privind importanța polițelor de asigurare ca parte a prevenției, promovând în mod activ beneficiile acestor servicii.
Am devenit partenerul oficial de PR al SIGNAL IDUNA în 2023, companie lider în sectorul asigurărilor de sănătate pentru companii. Compania a achiziționat ERGO Asigurări, extinzându-și portofoliul de servicii în toate domeniile - de la asigurări de bunuri la asigurări de răspundere civilă, asigurări de locuințe, CASCO, etc. SIGNAL IDUNA acoperă acum cele mai relevante segmente de asigurări. Gama sa diversă de produse și servicii este creată astfel încât să răspundă nevoilor în continuă schimbare ale asiguraților, oferind soluții personalizate. SIGNAL IDUNA avea nevoie să își sporească notorietatea brandului și să își consolideze poziția de lider de piață în noile segmente. Astfel, June a încheiat un parteneriat cu SIGNAL IDUNA pentru a construi o prezență puternică pe piața sa țintă.
Provocarea anului 2024 a fost poziționarea companiei drept un furnizor generalist de asigurări. Astfel, June a continuat colaborarea cu SIGNAL IDUNA, sporind notorietatea brandului în mediul de afaceri și construind imaginea de asigurator de top pentru publicul cheie.
Servicii
Crearea strategiei de PR și comunicare
Consultanță lunară
Redactarea de comunicate de presă și distribuirea acestora către presa de afaceri, centrală, locală și specializată în asigurări și sănătate, TIER 1 și TIER 2
Redactarea de conținut corporate pentru advertoriale în mass-media de afaceri
Redactarea de conținut comercial pentru advertoriale în presa generalistă, locală și de lifestyle
Media pitching pentru a facilita noi apariții organice în presă: articole de opinie și interviuri
Gestionarea relațiilor cu presa din România pentru a răspunde solicitărilor media
Campanie de employer branding: concept și implementare
Propunere campanie aniversară
Rezultate
+200 preluări media
media pitching in Economica.ro, ZF
advertoriale în media locală și națională privind asigurările de sănătate, de locuință, de călătorie și altele
+17.000 de vizualizări ale advertorialelor de lifestyle (Libertatea)